Bit pazarıma hoş geldiniz!
Almak istediğiniz ürünle ilgili yapmanız gerekenler: Değiştirme, iade gibi durumlar söz konusu olmadığından sorularınızı thriftstorefashion@gmail.com 'a yazmak,
Her şey tamamsa, göndererceğim Iban no'ya EFT/Havale yapıp bana dekontu atmak,
Iban'ı aldıktan sonra ödeme yapmayıp, vazgeçtiğini belirtmeyerek tuhaf/gereksiz bir durum içine girmemek.
Ve bana güvenmeniz :) Gönderiyorum, gerçekten :)
Kargo: 50 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bana aittir; bir kaç arkadaş beraber bir şeyler almanız kargodan kurtulmanızı sağlar.
50 TL tutarı altında ise alıcı öder, ödeme yapıldığı günün ertesinde kargoya verilir ve size bilgi verilir. İstanbul'dan gönderiyorum.

21 Şubat 2011 Pazartesi

Sırtı Çapraz Askılı, Önü Fırfırlı / S-M



Hiç giyilmedi
7 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder