Bit pazarıma hoş geldiniz!
Almak istediğiniz ürünle ilgili yapmanız gerekenler: Değiştirme, iade gibi durumlar söz konusu olmadığından sorularınızı thriftstorefashion@gmail.com 'a yazmak,
Her şey tamamsa, göndererceğim Iban no'ya EFT/Havale yapıp bana dekontu atmak,
Iban'ı aldıktan sonra ödeme yapmayıp, vazgeçtiğini belirtmeyerek tuhaf/gereksiz bir durum içine girmemek.
Ve bana güvenmeniz :) Gönderiyorum, gerçekten :)
Kargo: 50 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bana aittir; bir kaç arkadaş beraber bir şeyler almanız kargodan kurtulmanızı sağlar.
50 TL tutarı altında ise alıcı öder, ödeme yapıldığı günün ertesinde kargoya verilir ve size bilgi verilir. İstanbul'dan gönderiyorum.

3 Mart 2012 Cumartesi

Türkan Şoray Küpe - SATILDI


Kullanilmamis, yeni
10.00TL
(Ben gomlek yakasinin ortasinda bros olarak da kullaniyorum!)

5 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Cigdem merhaba, thriftstorefashion@gmail.com 'dan bana mail atabilirsin. Göndererceğim Iban no'ya EFT/Havale yaptiktan sonra bana dekontu mail olarak gondermen yada hangi isimle havale yaptigini soylemen gerekiyor. Ben de en gec 1 gun sonra kargoya veriyorum.

      sevgiler

      Sil